Case CE въвежда нова гама колесни багери

06.06.2023

Водещият световен производител Case CE представя премиерата на четири колесни багера от новата серия Е с работни маси от 15 т до 22 т. Моделите WX140E и WX160E са с конвенционална изпъкнала противотежест, а WX155E SR и WX175E SR се отличават с компактна надстройка и прибрана противотежест. В близко бъдеще гамата ще бъде допълнена от пети по-голям модел WX210E. Официален представител и сервиз на Case CE у нас е Тайтън Машинъри България.

 

Новите колесни багери Case от серия Е ще се предлагат с различни варианти на долната рама, в т.ч. няколко комбинации от предно и задно гребло плюс предни и задни стабилизатори. Клиентите ще имат избор между моноблок или двуделна стрела за всички машини с изключение на модела WX175 SR, който ще се доставя само с двуделна хидравлично-сгъваема стрела. Функцията Cruise Control е част от стандартната спецификация и ще направи придвижването между обектите по-лесно, а пренасянето на материал на строителната площадка става по-ефективно чрез Ride Control (опция) и дори още-по ефективно чрез завиване с джойстик (опция).

Доказани технологии

Новите колесни багери Case се захранват от дизелови двигатели Cummins B4.5 за Етап V на ЕС, осигуряващи максимална мощност 175 к.с. По-големият WX210E ще бъде с Cummins B6.7 (197 к.с.). Агрегатите се отличават с високоефективен модул за  третиране на изгорелите газове, съчетаващ дизелов окислителен катализатор (DOC), селективна каталитична редукция (SCR) с AdBlue и филтър за частици (DPF).

Липсата на сложна система за рециркулация на изгорели газове (EGR) намалява значително разходите за поддръжка. В допълнение интервалът за подмяна на горивния филтър е 1000 моточаса, а на маслото и масления филтър - 800 моточаса, което още повече намалява престоите на машината.

Първите четири нови модела разчитат на хидравлична система Bosch Rexroth с разделяне на дебита независимо от товара. Тя осигурява на оператора плавно и цялостно управление и в същото време гарантира високоефективна едновременна работа със стрелата рамото и кофата. В системата за управление е вграден компенсатор за налягане, позволяващ разделяне на дебита за едновременно придвижване на машината и работа със стрелата.

По-големият Case WX210E ще бъде оборудван с хидравлична система Kawasaki с отворен център и електрическо положително управление на дебита. Тя използва сдвоена помпа, осигуряваща разпределение на мощността за плавна и производителна работа. Електро-хидравличен клапан за пропорционално намаляване на налягането спомага за понижаване на разхода на гориво и повишаване на работоспособността.

Издръжливостта, надеждността и ефективното придвижване на собствен ход на новите колесни багери се дължат на мостовете ZF за тежки приложения и хидростатичните трансмисии.

 

Висок комфорт за оператора

Кабината на новата серия Е предлага телескопична кормилна колона с възможност за промяна на ъгъла на две места с цел да улесни операторите с различна физика да намерят най-удобната работна поза. Отличната видимост е подсилена чрез две чистачки с хоризонтален ход в горната и долна част на предния прозорец за най-голям обхват на почистване, като багерите могат да бъдат доставени и с камера за зоната зад машината (опция).

Мониторът Case Maximum View Monitor също се предлага като опция заедно с монтирано отзад радарно устройство за максимална видимост и безопасност. Тази система използва четири камери, монтирани по машината и показващи цялостна гледка отгоре на 360°. Това осигурява на оператора пълна видимост на машината и строителния обект. Шестте работни LED-светлини са стандартно оборудване, допълнително подобряващо видимостта в условия на слаба осветеност.

Мониторът с 8-инчов тъчскрийн дисплей предлага достъп до менютата, чрез които се управляват всички функции на машината. Операторът може да използва основния екран чрез ротационен превключвател, който служи и за регулиране на оборотите на двигателя. Мониторът може да ориентира оператора дали работи икономично, като му показва необходимата работна информация.

 

Назад към всички новини