case-ce-St-bager-page

Виж още

Комбинирани багер-товарачи CASE ST

Гамата комбинирани багери на CASE Construction предлага огромна мощ и изключителна икономичност. Двигатели Tier 4, Ride Control - система за компенсиране неравностите на терена, бързина на багерната стрела и изборът на трансмисии водят до нисък разход на гориво и вредни емисии.                     

Виж повече...
Описание

Оригиналът, готов за всякакви предизвикателства
Оригиналът, готов за всякакви предизвикателства Гамата комбинирани багери на CASE Construction предлага огромна мощ и изключителна икономичност. Двигатели Tier 4, Ride Control - система за компенсиране неравностите на терена, бързина на багерната стрела и изборът на трансмисии водят до нисък разход на гориво и емисии, висок комфорт на оператора, изключителна сила на копаене и голям капацитет на повдигане. Предлага се широка гама от кофи и приставки за различни приложения.
Двигател с ниски емисии
Двигател с ниски емисии FPT: лидер в технологиите на двигателите Фиат Груп изобрети технологията «Common Rail» през 80-те * Fiat Power Train произвежда над 600 000 индустриални двигатели годишно. Нашите двигатели се използват не само в строителна техника, но и в камиони, селскостопанска техника, морско и военно приложения. 3.4-литровият FPT двигател с най-съвременна технология доставя голяма производителност при най-ниски оперативни разходи на пазара: - Системата за всмукване на въздух с циклон филтър намалява интервалите за почистване. - 16 клапана позволяват перфектен контрол на всмукания въздух и следователно оптимално изгаряне. - Турбо с променлива геометрия и оптимизиран всмукателен колектор. - Система на впръскване Common Rail под високо налягане осигурява перфектна комбинация въздух-гориво и по-голяма ефективност на изгаряне. - Интегрираното управление на двигателя и системата за последваща обработка на газовете SCR винаги осигурява най-високата мощност с най-нисък разход на гориво, независимо от климатичните условия или натоварването на двигателя. - Високоефективен вентилатор: няма загуби на енергия при колебания при охлаждането.
Безопастна и лесна поддръжка
Безопастна и лесна поддръжка Компактен двигател, оптимизиран дизайн. Точките за проверка на маслото и филтъра са лесно достъпни от лявата страна на капака. Цялостното отваряне на капака осигурява на оператора пълен достъп до компонентите на двигателя. Вградената предпазна рамка на радиаторите ги предпазва от повреда при удар със скорост до 5 км / ч, елиминирайки извънредни разходи за поддръжка поради евентуални повреди. Външно монтираният SCR улеснява достъпа до компонентите за последваща обработка, като същевременно осигурява по-широко пространство под капака, което улеснява техническото обслужване.
Товарачна уредба - Ride Control
Товарачна уредба - Ride Control Безопасна производителност. Auto Ride Control компенсира неравностите по терена в режим транспорт, като минимизира загубите на материала при тежък терен, за по-висока скорост на движение и намалено време за пътуване. Системата предлага избор от 3 настройки, които да отговарят на предпочитанията на клиента или на различни условия на терена. Предната ос предлага +/- 11 градуса на осцилация, за да поддържа сцепление и в най-трудния терен, да поддържа позицията на кофата и да осигури висока производителност. Различни видове гуми (от промишлени до селскостопански) и технологии (радиални или пристрастни) са налични, за да отговарят на различните изисквания за сцепление или устойчивост на удар и стрес. По-бързи цикли на товарене Работата никога не е била толкова лека! Извитото рамо на челният товарач подобрява натоварването на по-високи камиони, докато механичното самонивелиране подпомага оператора. Функцията Return-to-dig значително намалява усилията на оператора при повтарящи се операции по зареждане и ускорява целия цикъл на товарене. Отличната видимост на предния товарач и механичната самонивелираща функция правят товаренето и разтоварването на палети прости. Права товарачна стрела Максимален досег на височина на разтоварване при най-ниски разходи за поддръжка За професионалистите, които изискват повече височина на разтоварване, или за тези, които работят предимно с багер, предпочитаното решение е правата стрела. Дизайнът на рамото опростява структурата на товарача, свеждайки до минимум точките на гресиране и осигурява по-голяма видимост в предната част на машината и кофата. Правите и дълги рамена имат 8 см по-висока точка до пин сравнено със стандартните извити рамена, без това да повлияе на силите на рязане и товароподемността. Функцията за предотвратяване на изсипване поддържа кофата в правилна позиция, докато се повдига товара, поради което няма опасност от изпадане на материала.
Багерна уредба
Багерна уредба CASE въведе на нов дизайн на багерната уредба - In-Line геометрия на цилиндрите, вътрешно удължение на стрелата. Новото решение позволява на клиента да избере най-добрата технология за своите нужди. Различно решение за лидерство на пазара с най-добри показатели, сравними с добре познатите характеристики на CASE ДНК. Цилиндрите в една равнина осигуряват перфектна видимост през стрелата и намаляват стреса разпределяйки по-добре напреженията. По този начин е решен този проблем при по-големите багери, където производителността и надеждността са задължителни.

Техническа информация
Характеристики
Модел 580ST 590ST 695ST
Двигател      
Номинална мощност к.с. (kW) 97 (72) 110 (82) 110 (82)
Номинални обороти на ДВГ (об/мин) 2200 2200 2200
Обем на двигателя (л) 3.4 3.4 3.4
Брой цилиндри 4 4 4
Обем на резервоара за гориво (л) 131 131 131
Обем на резервоара за AdBlue (л) 13.2 13.2 13.2
Вредни емисии и третиране на изгорели газове      
Етап на двигателя Stage IIIB / Tier 4 Final
Третиране на изгорели газове SCR (с AdBlue) SCR (с AdBlue) SCR (с AdBlue)
Рециркулация на отработени газове (EGR) Не Не Не
Филтър за твърди частици (DPF) Не Не Не
Трансмисия      
Полуавтоматична PowerShuttle Стандартно Стандартно Не се предлага
Автоматична PowerShift Опция Опция Стандартно
Брой предавки напред/назад 4F / 4R 4F / 4R 4F / 4R
Максимална скорост (км/ч) 40 40 40
Хидравлична система      
Тип хидравлична помпа Зъбна / Аксиално-бутална Аксиално-бутална
Дебит стандартна хидравлична помпа (л/мин) 156 / 165 165 165
Налягане (bar) 205 205 205
Общи размери      
Височина на стрелата в транспортно положение (мм) 3875 3875 3875
Колесна база (мм) 2175 2175 2175
Височина до кабината (мм) 2950 2950 2950
Ширина(мм) 2430 2430 2430
Товарачна уредба      
Кофа тип 4 в 1 (куб.м) 1.0 1.1 1.2
Товароподемност на максимална височина (кг) 3572 3290 3934
Максимална височина на разстоварване до пина (мм) 3458 3458 3491
Дълбочина на копаене (мм) 125 125 113
Багерна уредба - Телескопична      
Досег от нивото на земята (мм) 6313 6965 6956
Дълбочина на копаене (мм) 5627 5881 5881
Максимален досег на височина (мм) 6173 6348 6348
Максимална височина на разтоварване (мм) 4424 4601 4601
Сила на рязане на стрелата (daN) 2593 2389 2389
Сила на рязане на кофата (daN) 4745 4745 4745
Тегло      
Максимално тегло (кг) 8420 9155 9185
Размер гуми      
Предни гуми (цол) 18 / 20 18 / 20 24 / 28
Задни гуми (цол) 28 / 30 28 / 30 24 / 28
Изпратете ни запитване: