(0) 0,00 лв.

case-ce-St-bager-page

Виж още

Комбинирани багер-товарачи CASE ST

Всеки строителен обект има своите предизвикателства и вие трябва да сте готови да се справите с всяко едно от тях, но в рамките на кратките срокове и определения бюджет. Ако са ви необходими багер-товарачи с висока производителност, ниски разходи за експлоатация и поддръжка, лесно сервизиране и с най-удобните за вашата работа багерни и товарачни стрели, идеалното решение за вас са багер-товарачите Case.


                   

Виж повече...
Изпрати запитване
Добави в любими
Описание

Оригиналът, готов за всякакви предизвикателства

Оригиналът, готов за всякакви предизвикателства

Гамата комбинирани багери на CASE Construction предлага огромна мощ и изключителна икономичност. Двигатели Tier 4, Ride Control - система за компенсиране неравностите на терена, бързината на багерната стрела и изборът на трансмисии водят до нисък разход на гориво и емисии, висок комфорт на оператора, изключителна сила на копаене и голям капацитет на повдигане. Предлага се широка гама от кофи и приставки за различни приложения.
Мощни и икономични двигатели

Мощни и икономични двигатели

Можете да постигнете изключителни икономии на дизел благодарение на новите двигатели с Common Rail от Fiat Powertrain Technologies (FPT). Използваният в нашите багер-товарачи агрегат FPT е с обем 3,4 л, а предлаганите максимални мощности са 97 к.с. и 110 к.с. при 2200 об./мин. Този двигател се отличава с многоточково впръскване на дизела под високо налягане чрез Common Rail, осигуряващо перфектната смес от гориво и въздух, както и много по-голяма ефективност при изгарянето му. От своя страна разтоварващият клапан с електронно управление гарантира незабавна реакция на двигателя и значително по-кратък лаг преди достигане на максималните обороти на турбокомпресора и желаната висока мощност. Hi-eSCR на FPT е уникално решение за третиране на изгорелите газове съобразно актуалните европейски екологични норми. Използва се само и единствено селективна каталитична редукция (SCR) с AdBlue, без необходимост от филтър за частици (DPF) или дизелов окислителен катализатор (DOC). Hi-eSCR определено има голям принос към комбинацията от висока мощност и горивна ефективност на багер-товарачите Case, а и не на последно място към по-ниските разходи за поддръжка.
Багерна стрела

Багерна стрела

Едно от уникалните предимства багер-товарачите Case е, че при всеки модел можете да избирате от два вида багерни стрели, според вашите потребности или предпочитания. Класическата патентована стрела носи ДНК-то на машините Case, превърнали ги в предпочитана марка багер-товарачи. Тя е съвсем леко извита и с припокриващи се хидравлични цилиндри за отличен баланс между голямата сила на копаене, товароподемността и улесненото товарене на камион. Външното плъзгащо се удължение на рамото го предпазва от директен контакт с материала и натрупването на пръст или кал по него. Назъбеният сегмент в края на рамото улеснява значително захващането и задържането на товара и осигурява изключително удобна и практична работа, например при подмяна на водопровод. Вторият вид стрела е с ясно изразена извита форма, а хидравличните цилиндри са разположени последователно. При тази конструкция се постига по-равномерно разпределение на натоварването по цялата й дължина и съответно по-голяма товароподемност. Това е отлично решение, ако често ви се налага да използвате багерната уредба за повдигане, преместване и спускане в изкопа на по-тежки товари (бетонни шахти, колектори и т.п.). Освен това тя е с по-тесен профил и поради това осигурява по-добра видимост както към работната зона, така и при поглед към задния прозорец в транспортно положение
Товарачна стрела

Товарачна стрела

Изборът от два вида товарачни стрели също ви дава възможност да получите максимално прецизирана конфигурация на вашия багер-товарач Case според вашите потребности и условията, в които работите. Товарачната уредба с извити рамена и механично самонивелиране гарантира висока производителност и най-кратко време за изпълнение на един работен цикъл при товарене на самосвали. Можете допълнително да увеличите скоростта на работа чрез функцията Return-to-Dig, която връща кофата на същата височина от повърхността преди следващото загребване - особено полезно при повтарящи се операции. Ако работите най-вече с багерната уредба или трябва да разтоварвате по-леки товари на по-голяма височина, тогава товарачната стрела с прави рамена е перфектното решение за вас (не се предлага за модела 695ST). Конструкцията е по-опростена и елиминира някои от точките за смазване. По време на издигане кофата се поддържа винаги в подходящо положение, така че няма никакъв риск от разсипване на товар по предния капак или кабината. Системата Ride Control, вложена през 1998 г. за първи път в света от Case в багер-товарач, е в най-съвременния си вариант Auto Ride Control, предлагащ три степени на регулиране според особеностите на терена или предпочитанията на оператора. Така погасяването на сътресенията на стрелата става възможно най-ефективно, товарът в кофата не се разсипва, а операторът се чувства още по-комфортно.
Най-съвременна хидравлика

Най-съвременна хидравлика

Хидравличната система на багер-товарачите Case е товарочувствителна от типа със затворен център и разчита на аксиално-бутална помпа с променлив дебит. Помпата е оборудвана с контролер на дебита, чрез който тя преминава в режим „стендбай“, когато с машината не се работи. В това положение помпата не подава масло и създава съвсем малко налягане. Когато се подаде команда, контролерът на помпата определя потребността от енергия в системата чрез сравняване на налягането на хидравличния товар и налягането на помпата и по този начин те се адаптират автоматично към моментните потребности. Така се постига много по-голяма ефективност при работа и допълнителни икономии на дизел. Моделът 580ST се предлага и в класическия вариант със зъбна помпа, подаваща постоянен дебит. Това е по-опростено и бюджетно решение, което се предпочита за една немалка част от приложения и работни условия.

Техническа информация
Характеристики
Модел 580ST 590ST 695ST
Двигател      
Номинална мощност к.с. (kW) 97 (72) 110 (82) 110 (82)
Номинални обороти на ДВГ (об/мин) 2200 2200 2200
Обем на двигателя (л) 3.4 3.4 3.4
Брой цилиндри 4 4 4
Обем на резервоара за гориво (л) 131 131 131
Обем на резервоара за AdBlue (л) 13.2 13.2 13.2
Вредни емисии и третиране на изгорели газове      
Етап на двигателя Stage IIIB / Tier 4 Final
Третиране на изгорели газове SCR (с AdBlue) SCR (с AdBlue) SCR (с AdBlue)
Рециркулация на отработени газове (EGR) Не Не Не
Филтър за твърди частици (DPF) Не Не Не
Трансмисия      
Полуавтоматична PowerShuttle Стандартно Стандартно Не се предлага
Автоматична PowerShift Опция Опция Стандартно
Брой предавки напред/назад 4F / 4R 4F / 4R 4F / 4R
Максимална скорост (км/ч) 40 40 40
Хидравлична система      
Тип хидравлична помпа Зъбна / Аксиално-бутална Аксиално-бутална
Дебит стандартна хидравлична помпа (л/мин) 156 / 165 165 165
Налягане (bar) 205 205 205
Общи размери      
Височина на стрелата в транспортно положение (мм) 3875 3875 3875
Колесна база (мм) 2175 2175 2175
Височина до кабината (мм) 2950 2950 2950
Ширина(мм) 2430 2430 2430
Товарачна уредба      
Кофа тип 4 в 1 (куб.м) 1.0 1.1 1.2
Товароподемност на максимална височина (кг) 3572 3290 3934
Максимална височина на разстоварване до пина (мм) 3458 3458 3491
Дълбочина на копаене (мм) 125 125 113
Багерна уредба - Телескопична      
Досег от нивото на земята (мм) 6313 6965 6956
Дълбочина на копаене (мм) 5627 5881 5881
Максимален досег на височина (мм) 6173 6348 6348
Максимална височина на разтоварване (мм) 4424 4601 4601
Сила на рязане на стрелата (daN) 2593 2389 2389
Сила на рязане на кофата (daN) 4745 4745 4745
Тегло      
Максимално тегло (кг) 8420 9155 9185
Размер гуми      
Предни гуми (цол) 18 / 20 18 / 20 24 / 28
Задни гуми (цол) 28 / 30 28 / 30 24 / 28
Изпратете ни запитване: