Titan MachineryBulgaria Power & Technology

новини / 2017 / 08 / 11 Серия Puma с редица новости тази година

Подобрения при окачването на предния мост от Puma 185 Multicontroller до Puma 240 CVX / Подобрена реакция на управлението / Адаптивен контрол на волана от Puma 185 Multicontroller до Puma 240 CVX / Увеличено максимално допустимо тегло на машината / ISOBUS Class III за по-добър контрол на прикачния инвентар

 

Серията трактори Puma на Case IH, задвижвани от 6.7-литровия двигател N67 на компанията-производител FPT Industrial, изваждат на показ значителни актуализации през тази година, редица допълнения и подобрени функции, целящи да увеличат производителността и комфорта на оператора. Всички тези новости напълно отговарят на съвременните изисквания за вредни емисии, Stage IV, като използват системата за селективна каталитична редукция Hi-eSCR.

 

От Puma 185 Multicontroller до Puma 240 CVX всички модели вече разполагат с  подобренията в окачването на предния мост. Системата от два хидроакумулатора дава значителен комфорт на оператора, особено при промяната в натоварването на предния и задния мост. Сега, когато от тракторите все повече се изисква да извършват дейности при по-високи скорости, за да спазят зададените кратки срокове, тези промени в окачването подобряват условията на оператора и стабилността на машината както при работа на полето, така и при движение по пътищата. Същевременно, максимално допустимото тегло на машината е увеличено от 13 000 кг до 13 650 кг при моделите Puma Multicontroller и до 14 000 кг при тракторите Puma CVX, което подобрява капацитета на машината на пътя.

 

Моделите Puma 185 Multicontroller до Puma 240 CVX вече могат да бъдат оборудвани и със система за Адаптивен контрол на волана (ASC). Тази система за управление позволява да се променя съотношението между направените обороти на волана и ъгъла на завиване на предните колела, според нуждите на водача. По този начин броят завъртания на волана за достигане на крайно ляво и крайно дясно положение на колета , може да бъде регулиран в зависимост от извършваната дейност. Чрез AFS терминала на трактора, операторът може да избере желаното съотношение от три предварително зададени опции или персонализирана настройка.

 

 

Друга новост при моделите Puma е функцията на волана наречена Reactive Steering. Благодарение на подобренията по предния мост, които включват и нови датчици за следене ъгъла на предните колела, се постига по-бърза реакция и по-качествено самоцентриране на кормилната система на Puma.

 

Тракторите Puma Multicontroller и Puma CVX с ISOBUS class III позволяват също и двупосочно предаване на данни между трактора и всички съвместими прикачни инвентари. Това не само дава възможност да се контролират функциите на прикачната техника чрез AFS 700, но също така позволява и подаването на обратна информация, която да послужи за коригиране на настройките на трактора, като скорост например, което би довело до оптимална производителност при балиране. Системата Class III също така позволява на балиращото устройство да насочва движението на трактора по дължината на откоса, за да осигури равномерно поемане на количество материал и идеално оформена бала.

 

Чрез екрана на AFS 700 вече е възможно бързо и лесно да се управлява ISOBUS инвентар според нуждите, като се конфигурират всички бутони на Multicontroller-а включително клапаните за допълнителна хидравлика, но без бутоните, управляващи трансмисията. Функцията е направена с цел операторите да могат да настроят машината според техните конкретни изисквания и обстоятелства.

 

Всички модели вече разполагат с нови цветни клапани за допълнителна хидравлика. В резултат на това свързването на прикачния инвентар се осъществява по-бързо, като се облекчава процеса на идентифициране за това кой клапан в задната част на трактора на кой превключвател (при моделите с електрохидравлични дистанционни клапани) или лост (при моделите с механични дистанционни клапани) съответства в кабината.